Borderlands : شروع فیلم چگونه بود

borderlands-wallpaper-ariana-greenblatt

فیلم Borderlands پس از دریافت نقدهای بسیار ضعیف در گیشه هم عملکرد بسیار ضعیفی را تجربه و ثبت کرده است.

فیلم بوردرلندز هفته گذشته رسما روی پرده‌های سینما رفت و با نقدهای بسیار ضعیف منتقدان مواجه شد و حالا در تازه‌ترین اقتباس از بازی‌های ویدیویی در گیشه با شکست بزرگی مواجه شده است. فیلم Borderlands در اولین هفته اکرانش در گیشه آمریکای شمالی تنها ۸.۸ میلیون دلار و ۷.۲ در گیشه بین‌المللی و در مجموع ۱۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است. ورایتی گزارش داد که بودجه ساخت فیلم بوردرلندز حدود ۱۱۵ میلیون دلار و بودجه بازاریابی و تبلیغات فیلم ۳۰ میلیون دلار بوده است.

باتوجه‌به فروش ۸.۸ میلیون دلاری در گیشه آمریکای شمالی، فیلم Borderlands تنها توانسته است ۶ درصد فروش خود را در این منطقه بازگرداند. منابع نزدیک به استودیو می‌گویند که ۶۰ درصد هزینه تولید فیلم از پیش‌فروش بلیت‌های فیلم در گیشه‌های بین‌المللی پوشش داده شده است. با وجود عملکرد ضعیف در گیشه و انتقادات زیاد از آن، استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک تو گفته است که عملکرد مالی فیلم بوردرلندز تاثیری روی شرکت ناشر یا مجموعه Borderlands نخواهد گذاشت.

borderlands-movie-team-group-valvular

کیت بلانشت، جیمی لی کرتیس، کوین هارت، جک بلک، هیلی بنت، جینا گرشان، جنینا گونکار، شاین جکسون، آریانا گرینبلت، الیویه ریکترز، بابی لی، فلوریان مانتینو، بنجامین بایرن دیویس، استیون بویر، رایان ردموند، چارلز بابالولا و بالاژ مگیری از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Borderlands حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مجموعه بازی Borderlands کار خودش را از سال ۲۰۰۹ آغاز کرد و تاکنون چندین دنباله و نسخه فرعی از آن منتشر شده و تا به امروز ۶۶ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

استودیو گیرباکس وظیفه ساخت و استودیو 2K وظیفه انتشار این بازی‌ها را بر عهده دارند. الی راث، کارگردان فیلم‌های Death Wish و Knock Knock وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم بوردرلندز را بر عهده داشته، اما گفته می‌شود وظیفه کارگردانی فیلم‌برداری دوباره این فیلم بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم ددپول بوده است. انتظار می‌رود در سال جاری از فیلم Borderlands 4 رونمایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights