Transformers One : انتشار پوستر

transformers-one-animated-group

پوسترهای جدیدی که از انیمیشن مورد انتظار Transformers One منتشر شده‌اند، به شخصیت‌های اصلی داستان اختصاص دارند.

اعاتی پیش چهار پوستر جدید از انیمیشن Transformers One توسط شرکت پارامونت پیکچرز به اشتراک گذاشته شدند. این انیمیشن قرار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) وارد سینماها شود. جالب اینجا است که در همان ماه فیلم‌های مطرح دیگری مانند Beetlejuice Beetlejuice ،Speak No Evil ،The Killer’s Game ،The Wild Robot و Megalopolis روی پرده سینما خواهند رفت و ماهی جذاب را برای طرفداران هنر هفتم رقم خواهند زد.

در خلاصه داستان انیمیشن Transformers One می‌خوانیم: «این فیلم داستان ناگفته‌ای از اپتیموس پرایم و مگاترون را روایت می‌کند که بیشتر به‌عنوان دشمنان قسم‌خورده هم شناخته می‌شوند؛ اما زمانی دوستان بسیار صمیمی یکدیگر بودند و سرنوشت سیاره سایبرترون را برای همیشه تغییر دادند.» در ادامه می‌توانید به تماشای پوسترهای مذکور بپردازید:

پوسترهای جدید Transformers One چهار شخصیت اصلی فیلم از جمله اپتیموس پرایم، مگاترون، بامبل‌بی و الیتا را برجسته می‌کنند. از بازیگران این انیمیشن می‌توان به کریس همسورث در نقش اپتیموس پرایم، برایان تایری هنری در نقش مگاترون، کیگان-مایکل کی در نقش بامبل‌بی، اسکارلت جوهانسون در نقش الیتا، جان هام در نقش سنتینل پرایم و لارنس فیشبرن در نقش آلفا تریون اشاره کرد.

این پیش درآمد توسط جاش کولی و براساس فیلمنامه‌ای توسط اندرو بارر، استیو دزموند، گابریل فراری و مایکل شرمن کارگردانی شده است. تهیه‌کنندگان این پروژه نیز استیون اسپیلبرگ، زیو فورمن، اولیویه دومونت، بردلی جی فیشر، بی.جی فارمر و مت کویگ ​​هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights