کارگردان ددپول روی یک انیمیشن سریالی براساس بازی های ویدیویی کار می‌کند

amazons-new-world-mmo

تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool در حال ساخت یک سریال انیمیشنی کوتاه و آنتولوژی براساس بازی‌های ویدیویی برای آمازون است.

اقتباس دیگری براساس یک بازی ویدیویی در دست ساخت است. ددلاین گزارش داد که تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool و فیلم Terminator: Dark Fate وظیفه ساخت یک سریال انیمیشنی کوتاه به‌نام Secret Level را بر عهده گرفته است. این انیمیشن سریالی برای شبکه آمازون پرایم ویدیو ساخته خواهد شد که از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین ریسک در فضای انیمیشن‌های بزرگسالانه تا به امروز یاد شده است و به انیمیشن Love, Death & Robots شباهت زیادی خواهد داشت که تیم میلر یکی از سازندگان آن است و برای شبکه نتفلیکس تولید می‌شود.

مانند انیمیشن عشق، مرگ و ربات‌ها، میلر برای تولید انیمیشن Secret Level با شرکت Blur Studio همکاری خواهد کرد. انیمیشن سطح پنهان دارای چندین داستان اورجینال و کوتاه است که در دنیای دوست‌داشتنی بازی‌های ویدیویی جریان دارد. از جمله بازی‌هایی که گفته می‌شود در این انیمیشن سریالی شاهد آن خواهیم بود می‌توان به بازی New World از آمازون، بازی Spelunky و چندین بازی از مجموعه‌های پلی استیشن یاد کرد. در حال حاضر سونی و آمازون در حال همکاری برای ساخت سریال God of War نیز هستند.

tim-miller

ددلاین همچنین گفت که احتمالا معرفی انیمیشن Secret Level به‌زودی صورت خواهد گرفت و احتمالا باید شاهد معرفی آن در شب افتتاحیه گیمزکام باشیم که سه‌شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. آمازون در حال حاضر سرمایه‌گذاری زیادی روی اقتباس‌ها از روی بازی‌های ویدیویی می‌کند و درکنار سریال God of War، در حال ساخت فصل دوم سریال Fallout و سریال Tomb Raider نیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights