دنیل دی-لوئیس : به سینما باز میگردد!

Daniel Day-Lewis

دنیل دی-لوئیس، بازیگر سرشناس بریتانیایی، پس از اعلام بازنشستگی در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفته است تا باری دیگر به دنیای بازیگری بازگردد.

دنیل دی-لوئیس یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینما محسوب می‌شود که تاکنون موفق شده سه جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند. او برای فیلم My Left Foot، فیلم There Will Be Blood و فیلم Lincoln این جایزه معتبر را دریافت کرده است. حال به‌نظر می‌رسد که این بازیگر ۶۷ ساله قصد دارد بار دیگر هنر بازیگری خود را به رخ جهانیان بکشد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، دی-لوئیس قرار است در فیلمی با عنوان Anemone به ایفای نقش بپردازد. نکته جالب توجه این است که کارگردانی این فیلم را رونان دی-لوئیس، پسر ۲۶ ساله دنیل، بر عهده خواهد داشت. این اولین تجربه کارگردانی رونان دی-لوئیس محسوب می‌شود که پیش از این به عنوان نقاش و فیلم‌ساز فعالیت داشته است.

فیلم‌نامه Anemone را پدر و پسر دی-لوئیس با همکاری یکدیگر نوشته‌اند. این فیلم که محصول مشترک کمپانی‌های فوکوس فیچرز و پلن بی است، به بررسی روابط خانوادگی، به ویژه رابطه پدر و پسر و برادران می‌پردازد. علاوه‌بر دنیل دی-لوئیس، بازیگرانی چون شان بین، سامانتا مورتون، ساموئل باتوملی و صفیه اوکلی-گرین نیز در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

پیتر کوجاوسکی، رئیس کمپانی فوکوس فیچرز، درباره این پروژه گفت: «ما بسیار خوشحالیم که با رونان دی-لوئیس، یک هنرمند بصری درخشان، در اولین فیلم بلندش همکاری می‌کنیم و دنیل دی-لوئیس نیز به عنوان همکار خلاق او در این پروژه حضور دارد. آن‌ها فیلم‌نامه‌ای واقعا استثنایی نوشته‌اند و ما مشتاقانه منتظریم تا دیدگاه مشترک آن‌ها را در کنار تیم پلن بی به تماشاگران عرضه کنیم.»

گفتنی است که بن فوردزمن به عنوان مدیر فیلم‌برداری، جین پتری به عنوان طراح لباس و کریس اودی به عنوان طراح تولید در این پروژه حضور خواهند داشت. پخش بین‌المللی فیلم نیز بر عهده یونیورسال پیکچرز اینترنشنال خواهد بود.

بازگشت دنیل دی-لوئیس به دنیای بازیگری پس از اعلام بازنشستگی‌اش در سال ۲۰۱۷، خبری هیجان‌انگیز برای دوستداران سینما محسوب می‌شود. حال باید دید که آیا او می‌تواند با این فیلم رکورد دریافت جوایز اسکار را بشکند و چهارمین مجسمه طلایی خود را به خانه ببرد؟ نظر شما درباره بازگشت این بازیگر افسانه‌ای به پرده نقره‌ای چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights