Crime 101 : مشخص شدن بازیگر جدید این فیلم

halleberry

هلی بری، بازیگر فیلم Monster’s Ball، مشغول مذاکره برای پیوستن به کریس همسورث در فیلم Crime 101 است.

که هلی بری، بازیگر برنده جایزه اسکار فیلم Monster’s Ball (مهمانی هیولا)، مشغول مذاکره برای پیوستن به کریس همسورث،  مارک رافلو و بری کیوگن در فیلم Crime 101 (جرم ۱۰۱) شرکت مترو گلدوین مایر است. همان‌طور که رسانه دارک‌هورایزنز گزارش داد، فیلم‌برداری این فیلم به کارگردانی بارت لیتون در ماه جاری آغاز خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم Crime 101 می‌خوانیم: «این یک داستان جنایی بزرگ به سبک و سیاق فیلم Heat (مخمصه) به کارگردانی مایکل مان است. یک‌سری سرقت جواهرات سطح بالا در امتداد سواحل اقیانوس آرام در حال وقوع است که پلیس این سرقت‌ها را به کارتل‌های کلمبیایی مرتبط می‌داند. بااین‌حال کارآگاه لو لوبسنیک تمام تمرکز خود را روی دستگیری مجرم دیگری معطوف کرده است.»

بارت لیتون، کارگردان فیلم American Animals (حیوانات آمریکایی)، سکان هدایت فیلم Crime 101 را در دست خواهد داشت و در نگارش فیلم‌نامه با پیتر استران همکاری کرده است. اریک فلنر، تیم بیوان، شین سالرنو، بارت لیتون، کریس همسورث، دیمیتری دوگانیس و بن گریسون به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت می‌کنند. این فیلم جنایی برای اکران در سال ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights