Blue Eye Samurai : فصل دوم ؟

netflix-blue-eye-samurai-mizu

به‌نظر می‌رسد طرفداران انیمیشن Blue Eye Samurai باید مدت‌زمان زیادی را برای تماشای فصل دوم آن منتظر بمانند.

مایکل گرین، تهیه‌کننده اجرایی و یکی از سازندگان انیمیشن Blue Eye Samurai، جزئیاتی را از زمان پخش فصل دوم سریال به اشتراک گذاشته است. داستان این انیمیشن در ژاپن دوره ادو می‌گذرد و سرنوشت شخصیتی به‌نام میزو را دنبال می‌کند که با اراده‌ای مثال‌زدنی به‌دنبال انتقام است.

فصل اول انیمیشن Blue Eye Samurai تقریبا یک سال پیش در سرویس نتفلیکس پخش شد و بسیاری از طرفداران امیدوار بودند که فصل دوم آن نیز در آینده‌ای نزدیک منتشر شود؛ اما متأسفانه طبق گفته‌های مایکل گرین این امر بعید به‌نظر می‌رسد.

مایکل گرین در مصاحبه با The Direct می‌گوید که تیم سازنده در نظر دارند فصل دوم انیمیشن Blue Eye Samurai را تا سال ۲۰۲۶ برای انتشار آماده کنند و در حال حاضر سخت مشغول تولید آن هستند. او اظهار داشت: «ما بیش از نیمی از داستان را نوشته‌ایم و تولید قسمت‌های ابتدایی فصل دوم را آغاز کرده‌ایم. به‌زودی استوری‌برد اولیه قسمت اول را بررسی خواهم کرد و از این بابت بسیار هیجان‌زده هستم.»

blue-eye-samurai-broken-sword

مایا ارسکین در نقش میزو، جورج تاکی در نقش سکی، ماسی اوکا در نقش رینگو، کری هیرویوکی تاگاوا در نقش شمشیرساز، برندا سانگ در نقش آکمی، دارن بارنت در نقش تایگن، رندال پارک در نقش هیجی شیندو، کنت برانا در نقش ابیجا فاولر، استفانی هسو در نقش ایسه، مینگ-نا ون در نقش مادام کاجی، هری شوم جونیور در نقش تاکایوشی و مارک داکاسکوس در نقش چیاکی از جمله صداپیشگان انیمیشن سامورایی چشم آبی هستند.

فصل اول انیمیشن Blue Eye Samurai در بخش‌های بهترین انیمیشن و بهترین ویرایش صدا برای یک سریال درام نامزد جوایز امی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Verified by MonsterInsights